čtvrtek, května 04, 2017

Aktualizace 101 cílů #1

Už je to přes půl roku, co  jsem se rozhodla si sepsat svých 101 cílů a plnit je. Dnes bych vám ráda řekla, které cíle jsem si už splnila kompletně. Upřímně jsem čekala, že to půjde rychleji, ale na druhou stranu jsem ráda aspoň za to málo, co jsem stihla splnit. Na všechny cíle se můžete podívat Tady.


6. Koupit si powerbanku
Sice jsem si ji nekupovala, ale dostala k vánocům. I přesto to dám jako splněné :)


40. Jít do starbucksu
Za tu dobu, co jsem vydala cíle jsem tam byla několikrát, takže splněno!


53. Jít na koncert Tokio Hotel
Ano! 3.4. 2017 jsem byla na v Praze v Sasazu na jejich koncertu ♡ Byl to naprosto úžasný zážitek a zároveň jsem si splnila i malý sen tím, že jsem měla i VIP na zvukovou zkoušku. Stála jsem kousek od pódia, takže naprosto super!!


82. Probrat všechny svoje věci a část vyhodit nebo poslat dál
Konal se jarní úklid. Ikea taška oblečení šla pryč + hromada plyšáků a dalších podobných věcí. Stejně mi pořád hromada věcí zbývá, takže si myslím, že brzy bude další kolo očisty :D Ale pro tentokrát to beru jako splněné.

89. Poznat nové lidi
V poslední době jsem poznala asi 6 nových lidí, jak už v práci, tak od kamarádů a podobně. Až samotnou mě to překvapuje, kde se najednou tolik lidí vzalo :D a čekám, že v nejbližší době, těch lidí bude ještě mnohem víc :)

90. Strávit alespoň jeden den s Irenkou <3
Konečně se to splnilo a za pár dní přijede znovu ♡ Hrozně se těším, protože si ji jako kamarádky neuvěřitelně vážím. Známe se spousty let, ale každá bydlíme jinde, takže se nevidíme často a teď jsme se viděly po několika letech. Pokaždé jsem na ni hrozně natěšená ♡


Také plníte své cíle? Pochlubte se :)


3 komentáře:

Děkuji za podporu :)