pátek, února 09, 2018

Tipy na zimní bundy

Už to vypadalo, že tu je jaro a zima odešla, aniž by vlastně vůbec pořádně přišla. Nakonec se ukázalo, že to tak není a momentálně zima dává o sobě vědět dost. To je i důvod si pořídit do šatníku nějakou novou bundu nebo kabát. Já osobně mám jednou období, kdy nosím jen kabáty a pak zase období, kdy nosím jen bundy.  


Dnes bych vám ráda ukázala nějakou inspiraci, jaké bundy si můžete na trhu pořídit. Všechny dnešní kousky jsou ze stránky Manzara.czNajdete tam opravdu moc hezké kousky a plno bund naleznete momentálně i ve slevě. Podívat se na všechno můžete do kategorie ZIMNÍ BUNDY

Mně osobně tam padlo do oka několik bund. Mám docela ráda na bundě khaki barvu a jednu takovou podobnou i mám, proto můj první tip je bunda právě v této barvě. Doplněna je o černý teplý kožíšek, takže idální do mrazivého počasí. 
Druhý tip, který tu mám a který mě zaujal je opět delší bunda, která je také doplněna kožíškem, ale pouze na kapuci. Je vhodnější do špatného počasí jako když například sněží, protože se tak rychle nepromáčí, jako bunda výše. Mám radši delší bundy, protože mi z toho pak nelezou záda a nefouká mi na ně. 


Poslední tip na bundu tu mám takový odvážnější a výraznější a to pro všechny milovníky pand. Roztomilý chlupatý kabátek doplněný oušky na kapuce. Pokud na sebe rádi upozorňujete v tomto kousku budete nejen roztomilý, ale i k nepřehlédnutí. 


Do teplejšího počasí je pak možno vyměnit zimní bundu například za koženou a i takové na eshopu najdete. Ukáži vám dvě bundičky, které mi padly do oka, ale samozřejmě výběr mají mnohem větší a všechno najdete tady >>> KOŽENÉ BUNDY  
První mě zaujala kožená bunda v černé barvě, která je doplněna hroty po celé bundě a dominuje v ní červený vnitřní okraj, který je vidět při rozepnutí. Na nějaký koncert úplně ideální. 

Druhá koženka, která mě zaujala je opět v černé barvě. Vypadá jako klasická bunda, kterou všichni známe, ale tato je doplněna o zajímavý doplněk a to bílou kožešinu, kterou je bunda u okraje olemovaná. Vypadá to velice zajímavě a ještě jsem ani u nikoho neviděla, že by nějakou takovou nosil. Navíc i uvnitř je doplněna o černý kožíšek. 

Jaká bunda padla do oka nejvíce vám? Jaký tip bund nosíte? Jste více na bundy nebo na kabáty? Klidně se podělte i vy o své tipy :) 


6 komentářů:

  1. Ten pandí kabátek je dokonalý, ale asi bych v něm nikam nešla. :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí, ale na normální nošení bych ho taky úplně asi neměla :D

      Vymazat
  2. Super článek, druhou bundu - kabátek bych hned brala ♥ Jinak já psala o plavkách :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá černá <3 a ta poslední ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ta panda je výborná! A já bych v tom chodila do školy :D aspoň by si mě přednášející dobře pamatovali

    OdpovědětVymazat
  5. Yoᥙ actսally make itt appear so easy ɑⅼong ᴡith your presentation Ьut I find this topic tօ be actually one thing
    whijch I Ƅelieve I woould never understand. It кind of feels too complicated ɑnd ᴠery extensive f᧐r mе.
    І am һaving a looк ahead on ylur next publish, I'll attempt tο
    get the cling oof it!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)