středa, února 14, 2018

Brandnooz box leden 2018

Musím říct, že tentokrát jsem z boxu opravdu zklamaná. Nepřijde mi, že by tam byly nějaké super věci a nebo to prostě  nejím. Nechám si z toho asi jen dvě věci a zbytek rozdám, protože to nijak nevyužiji.
Pražené škvarky - Nejsem člověk, který by takové věci vyhledával a aby je vůbec jedl. Něco takového jsem v boxu nikdy nečekala a upřímně z toho nadšená nejsem.

Lays - Byla jsem nadšená do té doby, než jsem viděla příchuť. Sice mám ráda chipsy s příchutí, ale zrovna jogurtové se vyhýbám. Takže poputují také do světa.

Březová šťáva - Nikdy jsem to neměla, takže nevím jak přesně to má chutnat, ale toto nemělo skoro žádnou chuť. Jen lehce tam byla cítit ta máta. Zajímavé, ale sama bych si to nekoupila.

Kari čočka - Nikdy mě nenapadlo si koupit jídlo ze sáčku (pokud tedy nepočítám polévku). Přijde mi zvláštní udělat  z pytlíku například oběd, ale třeba překvapí chutí. Uvidíme.


Adriana těstoviny - Kupuji domů klasickou verzi, tak jsem zvědavá na tuto celozrnnou, jaké budou chuťově. Ale značku těchto těstovin mám ráda.

Fitness chocolate - Už jednou v boxu byly. Měla jsem nečokoládovou verzi a s kamarádkou jsem si ji vyměňovala za čokoládou. Jsou super a beru si je do práce na sváču. Za tento produkt jsem v boxu fakt ráda a je to zároveň jediné, co mě nadchlo.

Rýžový puding - Vypadá to zajímavě, ale myslím, že to více nadchne mamku než mě. Nemám ráda ani takové ty mléčné rýže a kombinace chutí jablko se skořicí, taky není úplně moje topka.

Co říkáte na tento box vy? Mně přijde po dlouhý době hodně slabý


2 komentáře:

  1. Já bych toho využila asi více, ale ani mě by ty škvarky nenadchly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle by mě moc nenadchlo....a ty chipsy by mě taky zklamaly :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)