neděle, ledna 07, 2018

Ohlédnutí za rokem 2017

Když celkově shrnu celý rok do jednoho, tak musím říct, že špatný nebyl. Ano byly okamžiky, které úplně růžové nebyly, ale bylo i plno těch skvělých. Rozhodla jsem se trochu zavzpomínat a rovnou se i s vámi podělit o můj uplynulý rok 2017.

Leden

Hned ze začátku roku jsem byla na výstavě opuštěných koček. Strašně ráda tam chodím, aspoň se jen podívat a podpořit útulky tím, že si něco koupím v jejich stáncích. Vždycky mám pocit, že bych si všechny vzala domů, abych jim dala domov, ale bohužel to nejde. Tak přispěji aspoň něčím malým.


19. ledna jsem také oslavila své narozeniny. Nikdy jsem nijak narozeniny neslavila a ani nedělala žádné oslavy, ale potěší mě, když si na mě někdo vzpomene a kromě popřání dá i nějakou drobnost. Musím říct, že jsem toho dostala plno a byla jsem šťastná kolik takových lidí kolem sebe mám.



Únor

Co se týká blogu dostala jsem první velkou spolupráci a vybrala si obraz, který v eshopu stojí kolem 3 tisíc korun. Nebylo to nic lehkého si vybrat ten pravý, ale nakonec se povedlo a i téměř po roce mi stále visí na zdi a neuvěřitelně se mi líbí.


Ke konci měsíce mě také přijela navštívit Irenka <3 Udělaly jsme si pořádnou procházku z Vyšehradu až na Hrad pěšky. Bylo hezké počasí a absolutně jsme si to společně užily. Nebyla to jediná společná akce, která nás ten víkend čekala.


Hlavní důvod proč Irenka přijela byla výstava The body exhibiton, která se konala na pražském Výstavišti. Měla jsem z toho trochu obavy, protože mi nedělá dobře pohled na krev a podobně a čekala jsem, že tam uvidím vše, ty svaly, orgány a tak. Na internetu jsem ještě četla, jak je tam špatný vzduch, jak to tam zapáchá a podobně. Moje obavy byly naprosto zbytečné a výstava to byla hodně zajímavá. Pro Iren ani tak moc ne, protože je zdravotní sestra a všechno zná, ale mě se to líbilo a určitě pokud tu bude zase někdy v budoucnu, tak tam běžte. 


Poprvé jsem taky navštívila Lush a tím se objevila moje nová závislost, protože ty produkty od nich miluji. I když jsou dražší, tak si jednou za čas ráda připlatím a musím říct, že některé mám z února ještě teď. Tenhle víkend, co přijela Iren byl asi nejlepším okamžikem celého února a jsem šťastná, že jsem vše mohla prožít s ní.

Březen

Ze začátku roky jsem se seznámila s jednou mamky kolegyní, která se stala i mou kamarádkou a rozumím si s ní. Je to úžasný člověk a jsem ráda, že někoho takového ve svém životě mám a že mám s kým chodit na kafe, chápe závislosti kabelek a i přes věkový rozdíl si rozumíme. V březnu jsem s ní trávila asi nejvíc času. Společná kafíčka, nákupy no však to znáte.


V březnu jsem také objevila úžasnou zmrzlinu v centru Prahy v Husově ulici. V Créme de la créme mají nejluxusnější zmrzliny jaké znám a ráda tam chodím. Stojí to i za ty fronty, co se tam dělají. Nejraději mám jejich veganskou čokoládovou, ta je top.


Duben

Tento měsíc byl na zážitky nejsilnější. 3.4. jsem byla na koncertě Tokio Hotel, které jsem měla i s VIP na zvukovou zkoušku. Nejlepší zážitek roku! I když pršelo, když jsme stáli ve frontě bylo to skvělý. Měla jsem nejlevnější lístek a byla jsem asi 4. řada od pódia, takže si nemám na co stěžovat. Hrozně ráda na ten večer vzpomínám.


Květen

Přijela mi zase Irenka <3 Rozhodly jsme se jít trochu po památkách a vyrazily jsme na Petřín. Nechápu, že mě pokaždé překvapí, jak je ten výhled na Prahu krásný a  nikdy mě neomrzí. Byly jsme na rozhledně až úplně nahoře, ale málem jsme to nedaly. Rozklepaná kolena, Iren trochu závratě, ale byly jsme statečné :D Ten výhled rozhodně za to stál.


V práci jsme měli velkou akci na celý týden a to multikulturní dny. Jsem ráda, že jsme nakonec všechno zvládli báječně a některé dny jsem si i užila, hlavně když jsem měla i svou výtvarnou dílničku. V této akci jsme měli u nás na návštěvě i několik lidí z jiných zemí a jedna holčina ze Sýrie dělala úplně úžasné kuličky z datlí. Byly skutečně výborné.


Červen

Zažila jsem svoji úplně první školku v přírodě. Byli jsme na krásném a tichém místě, kde se mi moc líbilo. Celkově to bylo fajn a děti byly úžasné. Jediné, co se moc nepovedlo bylo to, že jsem tam půlku proležela v posteli, protože se mi udělalo špatně od žaludku a měla jsem teploty. Připadala jsem si tím trapně a na obtíž, že se kolegyně se kterou jsem byla na pokoji starala ještě o mně, ale i přes to, že jsem se necítila dobře jsem se snažila pomoct jak nejvíc to šlo, hlavně večer.


V červnu jsem také byla na výletě v mořském světě v Holešovicích, kam jsem s mamkou brala dceru od kamarádky, o které jsem mluvila už výše. Myslím si, že se ji to líbilo a nakonec jsem s ní byla i na ruském kole.


Tento měsíc jsem také navázala další spolupráci s čaji od Ahmad Tea. Úplně jsem si ty čaje zamilovala, protože se zalévají studenou vodou a já čaj raději studený než teplý, takže pro mě ideální. Skoro každý den si dělám jeden čaj do práce a  stále mám ještě nějaké čajíky v zásobě. Pro mě jedna z nejlepších spoluprací vůbec :)


A konec školního roku jsem tradičně ukončila Prague Ice cream festivalem. Tuhle akci zbožňuji a už se nemůžu dočkat na tu letošní. Sice ty některé fronty jsou otravné, ale přijde mi to jako fajn strávený den. Pokud tuto akci neznáte, tak se určitě vypravte. Koná se vždy poslední červnovou neděli :)

Červenec

Konečně nastaly prázdniny a 24. července slavím svátek. Od kamarádky Adélky jsem dostala dárek už předčasně a vždy přesně ví, co se mi bude líbit a zatím se netrefila nikdy do něčeho, co bych už měla. Doma z hrnku moc nadšení nebylo, protože jich máme už tolik, že je nemáme skoro kam dávat, ale od každého dostávám hrnek nebo sklenici :D


16. července jsem se zúčastnila Shakespearovských slavností. Tentokrát se to konalo v zahradách Pražského Hradu a bylo to super i přes menší spršku, co se přehnala. Je to podané vtipně, moderně a skutečně se při představení zasmějete. 


Přesně na svátek jsem si byla pro balíček od Iríska k svátku. Nikdy na mě nezapomene a vždycky se úplně zblázní kolik mi toho dá nebo pošle. Všechna přání mám od ní schovaná od začátku našeho přátelství, co mi poslala a moc ráda si je vždy jednou za čas vytáhnu a pročítám :)


Na konci měsíce jsem jela navštívit Irenku. Po letech jsem zase u ní byla a užily jsme si to spolu. Ukázala mi okolí a byly jsme v zoo Dvorec a na zámku Hluboká. Škoda jen, že ten čas vždycky tak rychle letí.

Srpen

Začátkem jsem jela na další výlet. Tentokrát do Berouna. Hlavním cílem bylo medvědárium. V Berouně jsem už byla na hrnčířských trzích, ale na medvědech nikdy a hlavně na trzích jsem byla autem. Teď jsem jela hezky vlakem a udělala si z toho takový půl denní výlet. Všechno jsem hned našla a odvezla si suvenýr v podobě pamětní mince.


V polovině měsíce pak přijela Irenka navštívit zase mě. Bohužel jsem musela pak do práce, tak u mě moc dlouho nebyla, ale byly jsme na nákupech a bylo to parádní. Sice jsme utratily vše, co jsme mohly, ale obě jsme byly spokojené.


Září

Do nového školní roku jsem začala tím, že jsem byla v kukuřičném bludišti. Byla to velká sranda, protože nám trvalo dost dlouho než jsme pochopily s holkami princip, jak máme vyplňovat soutěžní kartičky. Čekaly jsme, že tam strávíme celý den a už nenajdeme cestu ven, ale zvládly jsme to. Pak po bludišti jsme jely ještě ke kamarádce na chatu.


A zase mi přijela Irenka <3 Oběhly jsme opět nákupy a došly si na waffli. Utratily ještě víc peněz jak posledně a vyčerpané jsme skončily na kafi ve Starbucksu. Jsem tak moc ráda, že jsme se během toho roku viděly několikrát a že to bylo stále častější.


Po letech jsem se také vypravila na houby, když jsem byla u kamarádky na chatě. Mají za chatou hned les, tak jsme se byly projít a našly malý košík hub. Byl to velice příjemně a odpočinkově strávený den v přírodě. Ten klid je tam úplně balzám na duši.


Říjen

V říjnu se absolutně nic nedělo. Jediná velká událost byla, že jsem se ostříhala a dala pryč tak 15 cm vlasů :D

Listopad

Konal se Prague winter sweet festival. Byl tam stánek s mými oblíbenými makronky a objevila jsem spousty úžasných novinek. Akce to byla malá, rozhodně ne na celý den a prostory nebyly moc ani přizpůsobeny k tomu, aby si člověk mohl někam sednout a být v teple. Všechny dobroty jsem si tedy nechala zabalit sebou a dala si je až doma.


Prosinec

Konec roku mám vždy ráda už jen pro tu atmosféru a že jsou Vánoce. Hned první prosincový den mi přijela Irenka <3 Večer jsme strávili na menších nákupech na Chodově a daly si tam i večeři. Druhý den jsme se vydaly do Waf-waf na luxusní waffle. Pak jsme koukly na Smíchov do pár obchodů a zase to rychle uteklo. Byla to poslední návštěva v roce a předaly jsme si rovnou dárečky, abychom to nemusely posílat přes poštu.


Přišel Štědrý den, který byl u mě skutečně štědrý a bylo to hodně fajn. I když už jsem dávno dospělá mám Vánoce pořád ráda a těším se na ně každý rok jak malé dítě. Zároveň mám ráda i vánoční posezení v práci, kde se vždy nasmějeme a je úplně uvolněná atmosféra.
Po Vánocích jsem byla v Národním divadle na baletu Louskáček. Chvilkami mi dávalo docela dost práce se v tom zorientovat o co jde, protože divadlo beze slov je zvláštní, ale líbilo se mi to. Některé úseky byly podány vtipně, moderně a rozhodně to nebyla nuda. 
A nakonec Silvestr. Závěr roku a před námi prázdné stránky nového. Uvidíme, co vše si pro nás nové dny přichystají. Mě čeká spousta nových věcí, protože jsem se po letech vrátila do školy, takže mám před sebou první zkoušky, ze kterých jsem úplně nervózní a zároveň se mi blíží i první praxe úplně v jiném oboru než původně jsem. Všechno se ještě dozvíte, protože se chystám podělit o své dojmy, zážitky a stresy způsobené tímto rozhodnutím.

Všem vám přeji krásný rok a doufám, že jste do něj vstoupili pravou nohou! :)

3 komentáře:

  1. Měla ses opravdu moc hezky. O čajích, co se zalívají studenou vodou slyším poprvé, takže se po nich určitě podívám. Ta tělová výstava byla i u nás v Bratislavě, chtěla jsem tam jít, ale nějak mi to nevyšlo, tak snad někdy příště. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Měla jsi krásný rok :). Ten obraz z Pixers je moc hezký. Mně teď dorazí tapeta, tak jsem na ni zvědavá. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  3. Na té výstavě o lidském těle jsem také byla asi před 3 rokama a teda ohromný zážitek :) Všechny ty wafle vypadají tak moc luxusně! Hned bych si dala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)