čtvrtek, prosince 07, 2017

DIY papírová konvička na čaj

Darování čaje je podle mě jedna z nejčastějších věcí. Alespoň já takto často řeším nějaké malé dárečky, pozornosti a podobně. Občas není úplně hezké dát jen obyčejnou krabičku s čaji a proto jsem se rozhodla udělat pro čaje tématické balení a to konkrétně konvičku.


Je to úplně jednoduché, ale jelikož jsem je dělala 10x docela jsem si mákla. Vytiskla jsem si šablonu, kterou jsem si vystřihla. Tu jsem následně obkreslila na čtvrtku a opět vystřihla. Tím mi vznikla silnější šablona. Pokud vaše tiskárna vezme čtvrtku, můžete si ušetřit práci a vytisknout to rovnou na ni.


Šablonu máte k dispozici zde. Stačí si obrázek otevřít na nové kartě a pak stáhnout. Já jsem dělala konvičky z ozdobného papíru, tak sem si šablonu obkreslovala rovnou na papír a pak jen stříhala a stříhala.


Na původní šabloně máte vyznačeno, které části se mají ohnout a ty pak k sobě slepíte. Já je lepila tavnou pistolí, aby to šlo rychle a nemusela jsem čekat na to, až zaschne lepidlo. Pak jednoduše dovnitř strčíte sáčky s čaji a máte hezký, roztomilý dáreček na světe.


Já mám tyto konvičky do vánočního balíčku do práce a doufám, že se budou líbit :)

3 komentáře:

  1. Jeee, tak to je nádherné. Já kamarádce koupila krabičku s čajem, takže se určitě nechám inspirovat. Vypadá to moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)