středa, listopadu 29, 2017

Utrácím a dostávám #8 - Vánoční speciál

Tenhle rok nakupuji strašně moc věcí, co se týkají Vánoc a naprosto to miluji. Myslím si, že toto není jediný článek na toto témat a objeví se tu minimálně ještě jeden díl, protože nějaké věci ještě čekám, co mi mají přijít :) Těším se, až to oficiálně začne a  ty Vánoce budou ještě ve větší míře naprosto všude. Pojďme se teď podívat, co Vánočního/zimního jsem si tedy pořídila.



Jsem absolutní milovník svíček. Nemusím je ani pálit, ale když mají hezký obal musím je mít. Jako dekorace jsou naprosto super. Tyto dvě jsou z Ikei a jejich Vánoční kolekce, kde mají plno naprosto úžasných věcí. 


U Ikei ještě chvilku zůstaneme. Mám tu ze stejné kolekce i tento plechový květináč. Nemám ho na kytku, ale aktuálně ho používám na stole na nějaké drobnosti, které by se mi normálně po stole válely. 


Další ikea, kde jsem si koupila Vánoční prostírání, které jsem si původně koupila na focení, ale teď to mám v rámci Vánoční dekorace, k tomu jsem si pořídila tácek na svíčky a na vrchu je ještě taška na obědy, která je mimochodem naprosto úžasná.


Pár dekorací z Primarku. Sobíci v tmavé a zlatavé barvě, které mám už dané do dekorace v pokoji společně i s perníčkem. Všechno to jsou svícínky. Na stromeček jsem si pořídila ještě červené vločky, protože letos chci dělat červeno-slaměný stromek.


V Pepcu jsem si pořídila tuto velkou lampu, protože mám jen malou a nevejde se mi do ní celý vosk. Tady se krásně celý vejde a teď nemusím aspoň pořád vosky vyměňovat, když mám dvě aromky a ještě světýlka, která jsou na drátku, takže se dají krásně někam namotat a drží. Já je mám na pleteném srdíčku taky z Pepca a vypadá to moc hezky. Mimochodem strašně hezky a hodně svítí.



Svícínek ve tvaru hvězdičky je opět z Pepca. Mají tam spousty hezkých dekorací za pár korun, takže se běžte určitě mrknout a něco si vybere. Vyšel na 29 korun a je bytelný, hodně těžký a vypadá moc hezky.


Miluji produkty do vany, což jistě už víte a proto jsem v Avonu nemohla nechat tyto tučňáčky. Jedná se o pěnu do koupele a ty obaly jsou nejvíc rozkošné. Voní taky moc pěkně, tak ještě uvidíme, jaká bude s nimi koupel. Designově se mi líbí strašně moc.


Jsem líná si doma sušit pomeranč, tak jsem si ho rovnou koupila. Narazila jsem na něj v NanuNana a použiji ho asi na věnec. Přihodila jsem si k tomu ještě dvě stuhy, které potřebuji na dárek do práce.


V C&A jsem narazila na tyto krásné Vánoční mikiny. Stojí tedy tuším okolo 500, ale chytla jsem akci, kdy byla 20% sleva na mikiny, takže mě vyšla okolo 4 stovek. Sice jsem to řešila ještě na pokladně, protože mi slevu neodečetli, ale nakonec mi rozdíl vrátili. No není rozkošná?


Zásoby ozdob z Primarku. Všechny červené půjdou na stromek a zbytek nechám zase někdy na příště. Škoda jen, že jsou Vánoce jen jednou za rok. Ale už teď si pohrávám s myšlenkou, že příští rok by růžový stromeček nemusel být špatný.


Nebýt Pepca, tak mám doma o polovinu krámů doma méně. Všechno mají za pár korun, takže tam chodím pořád a nabrala jsem tam znovu plno věcí. Opět plno ozdobiček na stromek, papírové košíčky na muffiny, které jsou z tvrdšího papíru a slaměné ozdoby, které jsem kupovala v DMku asi za 90 korun. 


Dnešní poslední úlovek je opět z Ikei. Koupila jsem si další papírové košíčky se zimním motivem, skřítky na stromeček a do práce jsem si kupovala mističky na jídlo.


Máte vy nějaký tip, kde koupit hezké a levné dekorace a ozdoby na Vánoce? Máte nějaké stejné? Do jakých barev budete letos ladit Vánoce?

4 komentáře:

  1. Tolik krásných věcí. Já takové drobnosti nakupuji na Ali, ale třeba svíčky mám nejraději ty od Yankee Candle, ale jsou docela drahé. Taky jsem si nedávno kupovala aroma lampu a ta tvoje vypadá moc hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné věci....Pepco je na takové dekorace skvělý, také tam vždycky nechám spoustu peněz.

    OdpovědětVymazat
  3. Já, která tu mám Primark na každém rohu ani nevím, že tam mají tak pěkné dekorace. Tak tam asi skočím :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ok, tu aromalampu z Pepca potřebuju... Lampy, do kterých se vejde celá pecka od Yankee Candle se neshánějí úplně snadno...
    Nechceš přidat odkaz na článek do Link Party? Téma rozhodně sedí :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)