neděle, listopadu 05, 2017

Můj super box

Na trhu se objevil nový box s jídlem a jelikož jsem už nějaký ten pátek pravidelným odběratelem Brandnooz boxu, rozhodla jsem se vyzkoušet něco nového a byla jsem zvědavá, jaký bude obsahově. Zda bude stejný jako bradnooz nebo jen podobný a musím říct, že prvním vydáním se stal lepším, jak Brandnooz v poslední době. Hodlám si zaplatit ještě pár dalších a uvidím, jak to bude postupem času.


Box má velice pěknou a nápaditou krabici a byl naplněný dost produkty, na které se teď společně podíváme.


Adriana těstoviny - Občas je kupuji i normálně a mám je ráda. Po uvaření nejsou jak bláto a jsou krásně tvrdší, což já mám u těstovin ráda. Rozhodně tohle oceňuji, protože to je věc, kterou 100% využiji. Těstoviny děláme doma docela často.

Racio Cornies - Tyhle chlebíčky jsou strašně dobré. Tenké plátky namočené z jedné strany v čokoládě. Brala jsem si je do práce na svačinu a opravdu výborné.

Jojo potěšení - Našla jsem v boxu variantu s jablkem. Ještě jsem je neměla a ani nechutnala, tak uvidíme jaké budou. Tenhle typ bonbonů si kupuji většinou jen od Hariba. Třeba Jojo u mě obstojí taky.

Toma citron a máta - Na žízeň a osvěžení úplně ideální a ještě lepší jako vychlazené. Na léto si to dokáži představit úplně přesně. Ale přijde mi, že v chuti převládá citron.


Spak tatarská omáčka vegan - Tohle vypadá zajímavě. Je veganská, takže bez vajec. Konzistence se mi zatím moc nezdá, co jsem vypozorovala ze sklenice, je to takové klepavé :D ale jsem trochu zvědavá na chuť i když nemusím tatarku moc ani normálně. Každopádně velice zajímavý produkt.

Alpro Karamel - Naprosto luxusní záležitost. Pane bože to bylo tak dobré. Já osobně tyhle alpro produkty miluji a tento karamelový je naprostá topka. Stoprocentně si ho koupím, až na něj někde narazím.

Smarty Black & White - Mám pocit, že tyto nápoje už byly v Brandnooz a myslím, že mi moc nejely a nechala jsem je mamce. Ale určitě ochutnám a uvidím, ale co jsem četla recenze na netu, tak to lidi moc kladně nehodnotí.

Bebe na měkko - Znám tu variantu bez náplně a jsem výborné, tak se těším i na tuto plněnou čokoládou. Asi si je vezmu zase do práce na svačinu nebo si dám na snídani. 

Jupí koktejl sirup - Já nechápu, že tohle pořád do těch boxů cpou. Úplně to nesnáším a zásobím tím pořád jednu a tu samou osobu, která to nestačí ani pít. Nechutná mi to a sama od sebe bych si to nikdy nekoupila. Tohle je u mě největší propadák.


Flapjack - Toto vločkové od Corny bylo teď i v Brandnooz. Zatím jsem nechutnala a mám jednu tyčinku v práci. Docela se na to těším.

Fidorky - Miluji fidorky už od dětství, ale nikdy mě nenapadne si ji koupit. Klasické příchutě v limitovaných obalech s Mikulášskou tématikou. Nejraději mám tu kokosovou.

Mentos Pure - Ty růžové jsou úplně nejlepší. Chutnají jak dětské orbitky a kupuji si je i normálně. Teď mám díky boxům doma zásoby.

Orion tyčinky - Tyhle tyčinky dělají v několika příchutí a jsou fakt výborné. Tuhle jsem ještě neměla a těším se na ni. Celkově čokoládu miluji. Pokud to bude tak dobré, jak pěkně to vypadá na obale, tak to bude top.

Lízátka chupa chups - Colové půjde do světa. Nemám ráda cukroviny s colovou příchutí, ale zbylé dvě si sním. Lízátka zas tak často nemám, ale jednou za čas jsou fajn a mimochodem, kočka z toho úplně miluje ty tyčky a vydrží si s tím hrát hodiny :D 

Tohle je celý obsah nového boxu. Co na něj říkáte? Přijde vám lepší jak Brandnooz box?

1 komentář:

  1. Tenhle box je fakt nadupaný! :) a to Alpro je boží, taky jsem zkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)