pátek, října 06, 2017

Brandnooz box září 2017


První školní měsíc je za námi a abychom vše lépe zvládli, máme tu nový Brandnooz box. Docela se to u mě teď střídá. Jednou jsem z boxu nadšená a jednou zklamaná. Tentokrát je to ta druhá varianta a podle svého řadím tento box k těm slabším. Holt ne vždycky vše padne do mé noty, ale věřím, že někdo byl z obsahu nadšený.



Jupí hřejivý dotyk - Nesnáším šťávy a navíc tahle snad ani neobsahuje žádné ovoce. Když už šťávu, tak skutečně nějakou kvalitní. Tohle rozhodně posílám dál a nebudu ani ochutnávat.

Sušenky dinosaurus - Jdou od firmy Lotus, což mě překvapilo, protože jsem si myslela, že dělají jen ty klasické, co se často dávají v kavárnách ke kávě. Musím říct, že chuťově jsou docela dobré. Takže tohle je fajn.

Lněné semínko mleté - Musím se přiznat, že tápu, co s tímhle. Sice byl u toho letáček s tipy, ale třeba domácího pečiva doma moc neděláme. Zatím to vidím jen na variantu nasypat si to do salátu jako chia semínka. Musím to vyzkoušet co nejdříve, protože to vypadá dost zajímavě.

Magnesia brusinka - Vychlazené je to fajn. Ačkoliv nejsem milovníkem brusinek, tak toto mi chutná. Na osvěžení je to fajn.

Proteinový koktejl - Nesnáším cokoliv banánového. Docela mě mrzí, že v boxu nebyla raději jahodová varianta, která byla u toho vyfocená. Kvůli banánu to přenechávám mamce. 

Májka - Další věc, co jsem dala mamce, protože už od mala jsem jedla paštiku jen z donucení. Nic mi to neříká a snažím se takovým věcem vyhýbat :D


Panna Cotta čokoláda - Domácí je prostě domácí. Očekávala jsem od toho více a v obchodě bych po tom nesáhla. Čekala jsem lepší chuť a ne jako pudink za 5 korun z Tesca.. Z toho boxu jsem měla zrovna z panna cotty největší radost a je to největší zklamání.

Puding hruška & levandule - Tady bude asi zajímavá chuť a nedokáži si ji vůbec představit. Jedla jsem levandulovou zmrzlinu a byla dobrá, tak si říkám, že ani tato kombinace by nemusela být špatná. Tak uvidíme. 

Mentos pure - Zrovna tyto nosím v poslední době v kabelce a jsou fajn, i když chuť dlouho nevydrží. Chutnají jako dětské orbitky. Tak teď mám alespoň do zásoby :D

A to je z dnešního boxu vše. Jaký z toho máte pocit vy? Máte nějaký ozkoušený tip, co s tím lněným semínkem? :)

1 komentář:

Děkuji za podporu :)