úterý, října 31, 2017

Brandnooz Box říjen 2017

Vítám vás u dalšího brandnooz boxu. Tentokrát jsem o něco spokojenější oproti těm předchozím, co mi přišly. Doufám, že listopadový bude alespoň podobný tomuto a prosincový, že bude úplná topka, ale necháme se překvapit :) Samozřejmě u rozbalování nemohla chybět moje kočka Cessie, která už jen když vidí, že krabici nesu běží a netrpělivě čeká, až ji otevřu a všechno vyndám. Miluje samotnou krabici a hlavně tu slámu uvnitř.



Špaldová mouka - Přijde mi naprosto fajn, že něco takového do boxu dají. Já ji už nechám asi na cukroví a jsem zvědavá, jestli bude mít trochu jinou chuť, protože jsem doma ze špaldové ještě nic nepekla tuším. 

Jemča žaludek a střeva - Tohle mi přišlo trochu vtipné, protože se  nám teď v práci poslední dobou stále protáčí střevní chřipka :D Tak asi vezmu do práce jako prevenci :D

Like chips - Jedla jsem už lepší chipsy, ale docela ušly. Klasika slané k telce byly fajn.

Droždí - Myslím, že v obou rozdíl není. Oboje je sušené droždí a to zná asi naprosto každý :)

Corny Flapjack - Na tohle se těším hodně. Vypadá to dobře a základem jsou hlavně vločky. Vezmu si na sváču do práce. Hlavně na tu čokoládovou variantu se těším.


Ajvar - Tohle úplně můj favorit z boxu není. Jedná se o zeleninou směs a tu nechám asi někomu jinému.

Aquila Granini - Tyhle džusy znám a jsou docela dobré. Tento je s příchutí pomeranče a grepu. Nechám si ho vychladit a bude to fajn.

Hellmann's tatarská omáčka - Tatarka v lehké verzi se u nás neztratí, i když já dávám přednost majonéze. Tatarku si taky občas dám, takže tohle je taky v boxu fajn.

Když to shrnu, tak jediné, co mi úplně nesedí je ten Ajvar zeleninová směs, jinak mi to přijde v pohodě :)


Zajímáš se trochu o focení nebo se chceš jen podívat, případně si popovídat s fotografem, který má už něco za sebou? Zároveň ho můžeš podpořit na jeho stránce, kde má i ukázky svých prací. 
Děkuji za každou jeho podporu 

Jeho facebook je ZDE

1 komentář:

Děkuji za podporu :)