sobota, září 16, 2017

Utrácím a dostávám #6

Máme tu opět novinky. Mám jich tolik, že je nestačím ani přidávat :) Takže dneska se podíváme na část z léta, co jsem si pořídila. Některé věci jsou typicky letní a některé jsou normální, co lze koupit celoročně.

V poslední době jsem si strašně oblíbila Pepco a co ho otevřeli kousek od mé práce, jsem tam dost často. Nakoupila jsem si tyto jednorázové talířky a kelímky, nějaké ubrousky. Kupovala jsem si je hlavně kvůli fotkám, ale ještě se na ně nedostalo :D



Byla jsem na veletrhu kreativních potřeb a koupila jsem si tam tyto dřevěné výřezy, které se dají normálně vodovkami dokreslit. Jeden je kočička a druhý strom, který má u toho i kytičky, které se na něj nalepí a pak je stromek 3D.

Jednorázová holítka s pěnou na holení a k tomu sprej proti klíšťatům jsem kupovala v dmku. Sprej jsem si kupovala, když jsem jela na školu v přírodě a naštěstí jsem žádné klíště nechytla a kupovala jsem si kapsle na vlasy, které bych měla začít konečně brát :D


Objednávka z avonu v podobě medovo mléčné pěny do koupele, sprchový gel s tělovým mlékem, které jsou s vůní kokosu a karamboly a voňavka Hello Kitty ^^


Opět Pepco. Dvě svíčky, které budou super na zimu a plastové kostky, které se dají do mrazáku a pak se dávají do nápojů místo ledu.


V předchozích novinkách jsem vám už tuto kabelku ukazovala, jen v jiné barvě. Je tak úžasná, že jsem si koupila nakonec ještě jednu a musím říct, že je fakt super. Mám ráda crossbody kabelky, takže je super i na výlety.


Znovu Pepco tentokrát s brčky, které jsou v takovém zásobníku a barel na pití. Já si v tom dělala v létě vodu s citronem.


Něco z toho kreativnějšího soudku. Ozdobné papíry, silikonová razítka, pěnová lepítka a domácí šumivé bomby do koupele.


Krém na ruce a pěna na opalování s vůní melounu. Musím říct, že ta pěna je naprosto super. Ráno jsem ji na sebe dala a ještě večer, po celodenním pobytu venku na sluníčko mi pokožka pořád krásně voněla. Pokud ji v dmku ještě někde uvidíte, určitě kupte na příští rok :)


Naprosto úžasné knoflíky, které jsem nemohla na již zmiňovaném kreativním veletrhu nechat a k tomu opět razítka. Mám jich už plnou krabici, ale pořád mám pocit, že potřebuji další a další :D


V lidlu měli kreativní sady. Občas na ně narazím po akci s 30% slevou, o tom víc jsem pak spokojená. Tyhle sady jsou naprosto skvělý a mají spousty využití. Zrovna teď o příštího týdne zase nějaké budou mít.

Čím jste si udělali radost vy?

3 komentáře:

  1. Skvělé nákupy. Do Pepca chodím taky velmi ráda a ten barel je úžasný. Taky bych ho brala, kdybych na něj narazila. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. tak to sú krásne nové prírastky! všetko podľa môjho gusta! ^^.

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)