sobota, září 30, 2017

Kikča a Iren zase spolu

Před týdnem mě Irenka opět přijela navštívit. V pátek jsem byla v práci zase až do večera, tak jsme si daly sraz v sedm hodin na Chodově. Zvládla sama dojet metrem z Karlova náměstí až na Chodov! Co se díky mně nenaučí :D Prošly jsme pár obchodů a skončily jsme nečekaně v mekáči na večeři :D Iren měla trochu problém s objednávacím panelem, takže jsem ji musela pomoct, protože by si jinak asi nebyla schopná něco objednat. Chvilku jsme tam poseděly, viděly Jirku Mádla, který si dával jídlo v indické restauraci a pak jely ke mně domů.

Dorazily jsme kolem 9. Cessie byla nadšená, že přijela její oblíbená návštěva a pořád se motala kolem Iren a jejího kufru :D Co bych byla za poskytovatele noclehu, kdybych nenabídla něco domácího. Jistily to domácí bábovičky, které jsem s mamkou pekla ve čtvrtek večer. Původně měly být ke snídani, ale vzaly jsme si je ještě ten večer, co jsme přišly, společně s čajem, horkou čokoládou a kafem. Jako hotel fungujeme perfektně :D


Ráno jsme vyrazily ještě před devátou. Daly jsme rychlovku v Normě a jely na Černý most. To už moje peněženka začala tušit, že je zle :D První zastávka byla v DM, kde jsme nutně potřebovaly všechny novinky, co měli a nejen ty v hodnotě asi 460 korun :D


Přitom hlavním cílem byly waffle, na které  jsme měly voucher ze Slevomatu. Po dlouhém hledání jsme na stánek narazily. Já si dala s nutellou, malinami a barevným cukrovým zdobením. Iren si dala s nutellou, jahodami a s oreo. Byly výborné a ještě k tomu byl dobrý domácí ledový čaj.


Po občerstvení jsme zašly ještě do NY. Už tam jsem si říkala, že se musím finančně krotit, takže po dlouhém rozhodování jsem odešla jen s jednou mikinou, na rozdíl od Iren :D 
Černý most jsme opustily a přesunuly se do Palladia, kde padla zbylá část mé peněženky.
Lush. Kdo zná, ví jaká cenová relace tam je a nelze odejít pouze s jednou věcí. Odešla jsem ze třemi i když mám ve skříni docela Lush zásoby :D Já ten obchod ale miluju. Krásné, voňavé a super lidi, co tam jsou jako zaměstnanci. Vše si můžete prohlédnout, vzít do ruky, vyzkoušet. Škoda, že takových obchodů není víc.


Nebyl by to náš den, kdybychom si nedaly kafe ve Starbucksu. Ráda zkouším novinku, kterou zrovna mají. Momentálně mají dvě podzimní novinky. Dýňové latté a karamelovo pekanové latté. Dýně jsem se docela bála, protože nejsem milovník dýní, tak jsem si dala to pekanové a bylo výborné. Iren si nakonec dala dýni a také si nestěžovala :)


Za celý den jsme neměly nic k obědu, tak jsem skončila zase v mekáči a Iren v Kfc. Najedly jsme se a pomalu se vydaly k metru. Iren si ještě rychle skočila ještě jednou do Dm.
U metra jsme se rozloučily a tím zase skončil náš společný den. Iren dojela sama na Anděl, odkud jela domů a já se vydala na tramvaj. Teď nezbývá než jen čekat, až budeme mít obě zase čas a znovu se sejdeme <3 A mimochodem, příště jdeme na památky :D

2 komentáře:

Děkuji za podporu :)