sobota, srpna 12, 2017

Zlaté DIY

Dneska mám pro vás naprosto jednoduché DIY, které zvládne naprosto každý a vyjde vás na pár korun. V poslední době mám hrozně ráda zlatou barvu a tak jsem si chtěla udělat nějaké zlaté doplňky do pokoje. V obchodech jsou většinou takové věci dražší nebo to, co se mi líbí zrovna ve zlaté barvě nemají. Tak jsem si v Obi koupila za 130 korun zlatou barvu ve spreji a mohlo se jít na to :)

Potřebovala jsem již zmiňovaný zlatý sprej, v nabídce jich je plno, takže pokud se vám líbí jiná barva, tak ji určitě také seženete. Tuším, že prodávají i neonové barvy ve spreji.

Dále mám věci z ikei. Tři stříbrné plechové květináče, který jeden stál 9 korun. Bílý svícínek, který jsem kupovala asi za 19 korun a bílý tácek za 29 korun. Celkově mám tedy věci za 75 korun.


Pak jednoduše stačí jen připravené věci přestříkat sprejem a nechat uschnout. Já jsem to přestříkávala venku. Sice jen je ta barva trochu cítit a taky jsem se bála, abych neměla doma od spreje všechno špinavé a i venku, jsme si pod to dávala velký papír, abych neušpinila všechno okolo.


Nechala jsem to pár hodin schnout a hotovo :) Nový doplněk je na světě a v přepočtu i s tou barvou, co jsem vypotřebovala mi to vyšlo do 100 korun :) 

2 komentáře:

  1. diy, to ja radá! a toto je úplne super! tiež rada striekam každú jednu vec! až na to, že ja osobne by som šla do bielej či pastelových farbičiek :D. inak je to krásne a krásne to ladí! ^^.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)