čtvrtek, srpna 31, 2017

Brandnooz box srpen 2017

Dneska přišel poslední letní box a musím říct, že jsem z jeho obsahu nadšená po dlouhé době. Kromě dvou věcí je všechno top, ale udám a podaruji celý box :) Doufám, že další box bude přinejmenším tak dobrý jako tento.




Maggi Snackito - K dostání jsou dva druhy. Kuskus a nebo čočka. Já měla v boxu kuskus a jsme za tuto variantu moc ráda a jsem zvědavá na chuť, jaké to bude. Jen se obsah sáčku zalije vodou a nechá se pět minut odstát a jídlo je hotové. Tak uvidíme, jaké to bude.

Ovocé - Nápoj v prášku s příchutí pomeranče. Je na výběr zase více druhů a já našla ve svém boxu pomeranč. Tyhle práškové nápoje moc ráda nemám, ale mamka říkala, že si to vezme, že to ujde a vypije to :D

Corny Mil Nuts - Corny mám ráda sama o sobě, tak jsem zvědavá na tuto variantu ve formě sendviče. Asi ji vyzkouším hned zítra a vezmu si ji do práce k svačině.

Biskiti - Sušenky s příchutí oříšků a medu. Druhý varianta byla čokoláda a kokos. Podle příchutí mě lákají obě varianty, tak uvidíme jaké budou tyto a pak případně se podívám po druhé variantě.

Heven nápoj aloe vera - Nejsem milovníkem těchto nápojů, ale mamka to má ráda, takže jsem ho dala jí. Nic mi to neříká a nechutná mi to, ale i tak to beru v boxu jako dobrý produkt, když ho mamka vypije :)

Hamé EasyFruit Exotic Party - Mám tyhle kapsičky ráda, ale nemusela bych ji tedy mít zrovna v příchuti banán s mangem. Nemám ráda banánové věci, takže opět přenecháno mamce :)

ZOO Friend - Slaný snack ve tvaru zvířátek. Jsou to klasické pom-bär, který určitě všichni znají :)

Hašlerky černý rybíz - Už od mala nesnáším chuť hašlerek :D Tak jsem dost zvědavá na chuť těchto jestli budou chutnat jinak nebo jestli budou mít klasickou chuť hašlerek. 

Chio Fried Chicken Style - Pamatuji si tyto chipsy už z dob mé puberty a je pravda, že se po nich pak slehla zem a teď jsem znovu na trhu. Dost se na ně těším, protože mám tento tip příchutí ráda :)

Spak Bylinkový dressing - Tohle je produkt, který bych tam absolutně mít nemusela. Nejím tento tip dresinků, takže poputuje o dům dál :) Tohle je jediný produkt, bez kterého bych se v boxu obešla.

A nakonec jsem měla v boxu maličké okurky, které jsou za vyplnění křížovky, co byla v předešlém boxu a tyhle mám moc ráda. Jsou maličké a křupavé a ty mám ráda :)

Musím říct, že celkově mám z boxu skutečně dobrý pocit i když si vzpomenu na to, co bylo v tom předešlém boxu, kde jsem nebyla skoro s ničím spokojená a přišel mi dost chudý. Takže tento měsíc TOP

2 komentáře:

Děkuji za podporu :)