sobota, července 22, 2017

Produkty do vany


Ačkoliv si koupel nedávám zas tak často, protože je pro mě rychlejší jen sprcha, tak si jednou za čas ráda lehnu do vany a chvilku si zarelaxuji. Miluji vodní bomby, soli, pěny, mýdlové ozdoby. Vše, co krásně voní a navodí ve vaně tu správou atmosféru, že jen ležíte a zavřete si oči nebo si na chvilku otevřete knihu a vychutnáváte si ten klid a bezstarostnost.
Dnes bych vám ráda ukázala, jaké produkty vlastním a jaké používám. Třeba vás něčím inspiruji nebo zjistíte, že ujíždím na stejných produktech jako vy.


První tři produkty tu jsou od značky tetesept. První dvě jsou takové dětské kuličky. První ve vodě praskají a druhé obarví vodu na krásně růžovou a hezky voní. Často sáhnu po takových dětských produktech, protože se mi to zkrátka líbí :)
Třetí produkt od nich je sůl s pěnou dohromady s vůní kokosu.


Dále tu mám značku Balea. Dvě soli, jedna opět s kokosem, protože já miluji kokos. Druhá je s pomerančem a uprostřed jsou opět maličké perličky s vanilkou. Toho mám už několikáté balení, protože to úplně úžasně voní. 


Mám i několik klasických pěn. Tyto jsme si kupovala z avonu hlavně kvůli tomu, jaký mají roztomilý vzhled, ale i vůně jsou úžasné. Růžová je s vůní růžích a hnědá je pomeranč s čokoládou. Jinak jsem se vlastně ještě nevyjádřila k tomu ostatnímu, co je okolo. Ty barevné gelové kapsle jsou pěna do koupele. Mezi tím ty maličké koule jsou šumivky, mýdlové růžičky znáte asi všichni a uprostřed maličkatá srdíčka jsou také z mýdlové hmoty. 


Na řadu přichází dvě soli. Ani s jednou nemám ještě zkušenost a obě jsem dostala. Tu zelenou k narozeninám od kolegyně z práce a je s vůní zeleného čaje. Druhou s vůní růží mám od jiné kolegyně a musím říct, že voní úplně nádherně a hlavně ten obal? To je něco úžasného :)


Klasické Avon pěny do koupele mám zatím v těchto třech vůní. Mléko a med, granátové jablko a pomeranč s čokoládou. Můžete si všimnout, že často si vybírám stejné vůně. Mám ráda sladší vůně, ale zároveň i třeba květinové. Květinové mi ale často smrdí a mám pocit, jak kdyby to byla vůně na záchod :D Musí to být příjemně květinové :)


Jak už jsem říkala výše, sáhnu často i po dětských produktech. Tady máme další od Balei. Za prvé ten obal je úžasný. Často sáhnu po něčem i jen kvůli obalu a tohle byl ten případ, ale ta vůně je moc příjemná. Takové jemná a relax s touto vůní je naprosto úžasný. 
Uprostřed je koupelová lázeň, kterou mi dala mamka. Měla ji v dárkovém balíčku, ale mamka si vanu vůbec nedává jen sprchu. Je to třešeň s jogurtem a to je něco. Absolutně máte na ty třešně chuť a tu lahvičku byste nejraději snědli jak úžasně to voní. Nemluvě o tom roztomilé obalu jo a mimochodem je to česká kosmetika a bylo to vyrobeno u nás v České republice. 
Posledním je pěna zase od Balei. Brusinky a makadamiový olej. Pěna voní krásně sladce po brusinkách. Balea ty vůně prostě umí :)


Předposlední produkty tu máme Lush. V Lushi jsem byla dvakrát. Poprvé s Iren, kdy jsem si odnesla v popředí tu zlatou věc, růžový bloček s kytičkou a světle fialovu kouli. Zlatá s růžovou jsou pěny do koupele. Dala jsem si vždycky do koupele jen polovinu a stačí to. Nemusíte tam nutně dávat celý produkt ,protože jsou docela veliké a koule je klasická šumivka. Tu jsem pořád ještě nevyzkoušela. 
Druhá návštěva byla s Luckou a tam jsem si koupila zlaté vajíčko a berušku. Tuším, že oboje jsou pěny a taky jsem se ještě nedostala k tomu, abych je vyzkoušela. Nádherně voní a hodně silně. Mám je uložené ve skříni a krásně celá skříň od toho voní :) 


A úplně posledním produktem tu mám tuto sůl, která vypadá jako čajové sáčky. Mám ji od Lucky z Londýna a voní naprosto úžasně. Hrozně se mi líbí to balení, ten nápad je úžasný. Koukala jsme na jejich stránky a mají plno úžasných věcí. Pokud se chcete také pokochat, tak si najděte bubble T cosmetics. K nám se zřejmě ještě nedostala, protože jsem na ni nikde nenarazila ani na eshopech. 

A to z mých produktů do vany všechno. Jaké používáte vy? Máme něco stejného? Máte nějaké jiné značky, tipy, nápady, co byste mi doporučili? :)

4 komentáře:

  1. To je úplná pastva pro oči, ty fotky. Kdybych měla vanu, tak v ní ležím snad každý den s nějakou voňavou pěnou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji, snažila jsem se :) Já bych bez vany žít nemohla :D

    OdpovědětVymazat
  3. veľmi pekný článok! jediné, čo mi tak trošíčku vadí, je, že fotky produktov by mohli byť detailnejšie... sú krásne naštylizované, ale takto by bolo lepšie, ak by boli teda väčšie.
    inak super, vyzerá to krásne a Balea produkty mám veľmi rada! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor, fotky se mi automaticky zmenšují, aby seděly do celé stránky článku, ale stačí na ně kliknout a zvětší se. Pokud bys chtěla ještě větší fotku, stačí ji otevřít v novém okně, znovu kliknout a je vidět úplně detailně :)

      Vymazat

Děkuji za podporu :)