úterý, července 18, 2017

Glanc box léto 2017

Mám tyto boxy někdy ještě raději jak ty s jídlem. Přijdou mi někdy zajímavější a hlavně praktičtější a musím říct, že ty poslední byly naprosto luxusní a všechno doma využijeme. Za to dávám palec nahoru, že dávají dovnitř spíše praktické věci než například rtěnky a podobně. 



Signal pasta a kartáček - Věci, které používáte každodenně. Od té doby, co si pravidelně kupuji tyto boxy, tak nekupuju vůbec kartáčky a pasty :D Přijde mi to jako super a praktická věc k vyzkoušení, protože to se hodí zkrátka vždycky.

Aviváž Silan - Sice jsem v ní už prala předtím, než byla v boxu, ale voní hezky. Často střídáme značky a vůně aviváží, takže máme každou chvilku jinou, ale rozhodně se u nás neztratí, protože pokud nesypeme perličky, dáváme pokaždé aviváž.

Prací gel Persil - Gel tedy nepoužíváme vůbec, ale kupujeme gelové kapsle, což je v podstatě skoro to stejné. Občas jsem si koupila nějaký levný no name gel na přeprání třeba jen triček do práce, které mám většinou černé a klasický prášek zanechával bílé stopy i proto jsme přešly na kapsle, ale v tomto gelovém persilu jsme normálně doma prali a super.

Domestos wc bloky - Ty se hodí vždycky a nee, že ne. Toaletu chce mít čistou každý a proč si tím nepomoct nějakým tímto blokem, který navíc hezky voní. Kupujeme je i normálně, takže jsem je určitě uvítala. 

Lak na nehty Catrice - Zrušila jsem svou skoro celou sbírku laků na nehty. Už mě ta mánie nějak opadla a skoro všechny laky si vzala kamarádka a zbyla mi jen jedna krabička, kterou si nechám převážně na tvoření, takže bych se bez tohoto laku obešla, ale dám ho buď již zmiňované kamarádce a nebo vám ho schovám do nějaké giveaway :)

Dermacol maska na obličej - Taky jsem měla jedno období mánie, kdy jsem si kupovala pořád masky, ale taky mě to nějak přešlo i když bych teď nějakou tu masku potřebovala (ne že bych ji neměla, ale jsem strašně líná, si ji na sebe dát :D ),  tak, ji mám pořád zabalenou a taky ji buď nechám do giveaway a nebo ji někomu daruji :)

Jinak celkově za mě naprostá bomba. Praktické věci, které v domácnosti využijete a jsem ráda, že tu je nějaký takový box, který není jen s dekorativní kosmetikou, ale celkově se vším, co se drogerie týká. 

Co na něj říkáte vy? :)

1 komentář:

  1. Box má pěkný obsah, určitě využitelný, jen já bych brala něco jen s kosmetikou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)