pátek, července 28, 2017

Aktualizace 101 cílů #2

Od poslední aktualizace cílů zde, jsem jich několik dalších splnila. Jsem ráda, že cíle docela jdou i když některé jsou maličkosti, ale některé mě donutily si dělat ve věcech pořádek a za to jsem ráda. Zjistila jsem, že není špatné si dělat takové motivující seznamy a mít je neustále na očích, abyste si je připomínaly a šly si pevně za nimi :)


4. Koupit si alespoň jednu svíčku ve skle od Yankee candle
Když jsem sepisovala cíle, bylo mi absolutně jedno, jaká velikost to bude. Jen jsem chtěla prostě zkusit svíčku. Nakonec jsem sáhla jen po malé a přijde mi naprosto roztomilá. Vzala jsem si vůni Cherry Blossom a ještě jsem ji nezapálila. Stále více jedu vosky a nebo ikea vonné svíčky. Ale jsem ráda, že i já mám nějakou tu svíčku ve sbírce.

10. Navštívit 10 různých obchodních domů
Tohle jsem si na seznam psala jako vtip a říkala jsem si, že snad ani do tolika různých obchoďáků nemůžu vlézt a světe div se, ono jich je v Praze fakt strašně moc.
Navštívila jsem Palladium, Vivo (to je v Hostivaři), Harfu, Černý most, MY, Chodov, Kotvu, Quadrio, Novodvorskou Plazu, DBK
Ještě bych k tomu mohla dát Smíchov a Letňany, kde jsem byla nedávno :)

11. Koupit Cessince fontánku na vodu
Měla jsem takovou představu. Když je v létě opravdu velké horko, tak to špatně snášejí i zvířata konkrétně moje kočka. Proto mě napadlo, že ji koupím fontánku, která by údajně měla podporovat zvířata k tomu, aby více pili a zároveň se mohli i trochu osvěžit. Moje kočka neměla v úmyslu ani jedno z toho. Fontánka ji absolutně nezajímá, takže jsem ji pouze dvakrát zapnula a zase uklidila, protože ji je ukradená, ale tak pokus byl :)

18. Začít se věnovat scrapbookingu
Nepokládala bych to za úplně scrapbooking, abych neurazila ty, co se tomu z plna věnují, ale nějaký menší pokus tam byl a i když jsem od té jedné věci nic netvořila, považuji to jako za začátek a tedy i splněný cíl :)

61. Protřídit kosmetiku
Mám asi 3 krabice sprcháčů, peelingů, krémů, věcí do vany, šamponů, tělových mlék a podobně. Upřímně nemám šanci to nikdy spotřebovat a jednou za čas to proberu a pár jetých věcí vyhodím :D Zredukování a uklizení beru jako protříděné :)

84. Poctivě si vše zapisovat do diáře
V poslední době nedám diář skoro z ruky. Píšu si do něj všechno, jak soukromé věci, tak i ty blogové. Občas tedy nestíhám, ale poctivě pak dopisuji zpětně všechno :) Dokonce jsem byla i tak akční, že už mám diář i na příští rok a začínám pomalu plnit i ten a hrozně mě to baví. Takže rozhodně splněno :)

Jaké jsou vaše splněné cíle?

4 komentáře:

  1. Cíle si plním pozvolna a pomalu... pomaleji než bych chtěla :D Ale zatím mě to baví, uvidíme, co za půl roku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím si, že není důležité jak rychle si je plníš, ale že si jdeš za tím, co bys chtěla a dojdeš až do cíle :) Já tomu nechávám volný průběh, jednou za čas si je zase pročtu, proškrtám, co jsem splnila a nijak to nehrotím. Beru každý splněný cíl jako výhru :)

      Vymazat
  2. scrapbookingu sa už veeeeľmi dlho chcem venovať tiež, zbieram rôzne blbosti a nie a nie sa k tomu dokopať, ale krabica sa mi plní! :D.

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Plním si momentálně autoškolu, ale z těch ostatních cílů mám věnovat se blogu a někam ho dostat a chtěla bych napsat nějaké povídky, tak jsem začala :) a jsem zvědavá, kam to půjde dál :) Přeji hodně štěstí při plnění cílů a ať jich všech dosáhneš :)

    Lady Lenna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)