středa, června 28, 2017

Superbox pro kočky


Rozhodla jsem se vyzkoušet i nějakou tu krabičku pro kočky, abych si pořád neobjednávala jen já pro sebe. Nevěděla jsem, co se v této krabičce pro kočky ukrývá, tak jsem to riskla, protože naše milovaná číča je rozmazlenec a jen tak něco nesní. Krabičku jsem koupila na zoohitu.



Po otevření jsem to viděla tak půl na půl. Něco sní, něco jsem věděla že bude absolutně odmítat a u něčeho jsem si nebyla vůbec jistá, protože jsme nějaké značky ještě vůbec neměli k vyzkoušení. Musím ale říct, že za ty peníze byla krabička pěkně nacpaná, což mě dost překvapilo, ale byla škoda, že obsahovala jen jídlo, že uvnitř nebyla žádná hračka. To bych k tomu ještě ocenila, třeba jedna malá myška a podobně.


Nakonec to skončilo tak, že snědla jen ty čtyři pytlíky granulí. Granule sní nějak všechny a je ji to jedno, ale hltala je pořád, což u Applaws, které má normálně nedělá, protože ji více zasytí. Ještě snědla od Almo nature ty maličká masíčka a zbytek? Ten si prý můžu sníst sama :D Pamlsky odmítá, pokud to není 100% masíčko, takže ty, co byly v boxu nezájem. Stejně tak jako kapsičky a pastičky. Pokus byl, nasypala jsem ji to do misky, očichala to a podívala se na mě jestli to opravdu myslím vážně nebo jestli jsem se nezbláznila :) Mám tedy tašku kapsiček, mlsek a podobně, co naše madam nepapá a nasypu to asi postupně kočkám, co u nás žijí v lesoparku. Ty jsou vděčné za všechno. Pro naší princeznu tohle krmivo není dost dobré :)

Takže poučení pro příště? Když nevíš, co v tom je, tak to neobjednávej, protože se ti kočka stejně na to vykašle :D 

Co vaši miláčkové? Taky jsou vybíravý nebo sní úplně všechno? :)

5 komentářů:

  1. Naše kočka by po tom skočila všem, protože ta teda není vybíravá vůbec, nutně mi musí očuchávat i salát když večeřím :D A na hračky by se mi pěkně vyprdla, pro ní je nejlepší drbat gauč, to je pane zábava :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jsem netušila, že něco takového existuje :D každopádně taky bych ocenila, kdyby tam byla i nějaká hračka.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že naše kočka by z téhle krabičky snědla úplně všechno :) Není totiž vůbec vybíravá :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam box nikde nemůžu najít :-( Mohla bys mi, prosím, hodit odkaz do mailu barthova.m@email.cz?

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je parada, to se kocky meli:).

    Mej se krasne,
    Papa ByGabra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)