pondělí, června 05, 2017

Dárek pro Irenku

Hrozně ráda obdarovávám druhé a mám radost a dobrý pocit z toho, že toho dotyčného potěším. Když jsme se domlouvaly s Irenkou, že přijede, bylo mi jasný, že ji musím něco koupit, protože se nevidíme moc často z důvodu toho, že nežije v Praze jako já. Abych ji nedala jen věci, které koupím, rozhodla jsem se pro osobní dárek a to, že ji udělám menší album z fotek, které jsme pořídily z našich společných dní.


Měla jsem pocit, že to nikdy nemůžu dát dohromady. Nějaký nápad v hlavě jsem měla, ale realizace mi nějak nešla. Nevěděla jsem, kde začít. Jediné, co jsem měla byla hromada fotek, které jsem si nechala vyvolat. Nikdy předtím jsem nic takového nedělala, o to těžší to ještě bylo, protože to byla premiéra a nakonec jsem byla smířená s tím, že to dám jako dárek k Vánocům.


Pak se stal nějaký zázrak a stihla jsem to. Ano mohla jsem si s tím vyhrát, protože jsem nad tím trávila jen pár večerů, ale jsem s tím docela spokojená. Některé fotky se mi celkově líbí více a některé méně.


Vyhrabala jsem doma ozdobné papíry co jsem měla a už po nalepení fotky to vypadalo docela dobře. Stačí tak málo a fotku to úplně pozvedne. Taky jsem měla dilema, jak budu fotky lepit, tak nakonec jsem každou přilepila jen washi páskou a fotky držely krásně. 


Když jsem měla asi polovinu, zjistila jsem, že nemám žádné další ozdoby, které bych mohla k fotkám dolepit. Naštěstí mě zachránil Stoklasa, i když ty ceny jsou šílené, když vím, za kolik se dají takové věci sehnat na Aliexpressu, ale potřebovala jsem to hned a navíc měl to být dárek, tak jsem byla ochotna si připlatit :)


Hrozně mě to bavilo vymýšlet, zkoušet různé varianty a tak různě se pomalu seznamovat aspoň trošku se scrapbookingem, i když vím, že to není takové, jako od všech těch holek, které se k tomu věnují usilovně a všechno mají promakané, mají hromady pomůcek, ozdob a podobně.


Chtěla bych si v podobném duchu udělat vzpomínkovou knihu a i takové alba s Irenkou, protože mám zase už nové fotky a přes prázdniny budou doufám další <3 Sbírám pořád nové a nové inspirace a doufám, že můj dárek udělal aspoň trošku radost :)


Nakonec moje nejoblíbenější z celé kolekce. Dávala jsem ji 25 růží k narozeninám a ta její fotka se mi strašně líbí ♡ 

Dělali jste někdy něco podobného? Pochlubte se, ráda se inspiruji :)


3 komentáře:

  1. Veľmi pekné :) Darčeky, ktoré človek vyrobí sú často tie najcennejšie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuju <3 Seš zlato :) Takové práce sis s tím dala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)