čtvrtek, června 08, 2017

Brandnooz box for men

Pokud se od Brandnooz boxu objeví nějaká limitka, obvykle moc dlouho neváhám a hned objednávám. Když mi přišla v mailu nabídka na koupi boxu pro muže, rozhodnutí bylo hned jasné, protože předchozím boxem pro muže jsem byla spokojená a zároveň jsem obdarovala i mužskou část rodiny. A tentokrát tenhle box byl fakt pecka


Jediná pánská kosmetika, která se objevila byly tyto dva kousky od Dove. Takže ty jsem schovala a udám je k příležitosti svátku, narozenin a podobně :)
Kečup s kari taky není teda úplně můj šálek čaje, ale v jídle to tak hrozné není :)
Pivo Svijany jsem darovala dále pro přítele kamarádky.
Omáčka od Hellmann's s příchutí BBQ schovávám na grilovačku a nemůžu se dočkat, až konečně bude čas a nějakou grilovačku uspořádáme.


Čaje od Ahmad tea Cold Brew miluju. Na to jak čaje nemusím, tak tenhle si dám úplně s chutí. Pokud neznáte, tak určitě vyzkoušejte. Dělá se za studena a na osvěžení je to pecka.
Semtex hokejová edice. Tím, že proběhlo mistrovství světa v hokeji, tak semtex měl edici plechovek v hokejovém duchu, jinak je to originální příchuť semtexu, ale přišel vhod.
Kotlíkové brambůrky jsem úžasné, ale i přesto bych si je sama za tu cenu, kolik stojí nekoupila. Chuťově jsou dobré, ale za tu cenu si radši koupím něco jiného.


Fidorky v obalech barev medailí. Jsou to klasické známé příchutě, ale musím říct, že fidorku jsem neměla dlouho, takže jsem si na nich fakt pochutnala.
Lina je jedna z mých oblíbených sušenek. Mám ráda sušenky s oříšky, takže za tu jsem byla ráda
Špagety Bolognese od maggi mi už takovou radost neudělaly. Nemám moc ráda tyhle pytlíkové omáčky a směsi. Zatím mi to leží doma, ale asi tím někoho obdaruji.
Hradecké tyčinky jsem dala mamce, protože nemám na těchto tyčinkách ráda ten kmín a sůl :)

Celkově mi to přijde dost povedený box a hodnotím ho více kladně, než některé klasické měsíční brandnooz boxy :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za podporu :)