úterý, května 23, 2017

Fleppi

Mám hodně ráda samolepky a často si je lepím ke každé příležitosti do diáře. Občas si objednám nějaké na aliexpressu, ale existuje eshop, který nabízí samolepky s českými texty. Na stránkách Fleppi najdete hromadu praktických samolepek od upozornění na výplatu až po návštěvu doktora. Jsme hrozně ráda, že s tímto typem samolepek někdo přišel na trh, protože mi přijdou naprosto geniální. Líbí se mi, že každý týden přibývají nové samolepky a ceny jsou přijatelné. Samolepky mají hezké barvy a nikdy se mi nestalo, že by byly například špatně oříznuté.



Eshop je rozdělen do jednotlivých kategorií, tím pádem je dost přehledný a lehce se tam najde to, co konkrétně hledáte. Pokud jste milovník samolepek jako já, rozhodně neskončíte jen u jedné objednávky. Pojďte podpořit tento úžasný nápad a ozdobte si své diáře českými texty.


Pro upřesnění: V tomto článku se nejedná o žádnou spolupráci, jen jsem s těmito samolepkami a shopem moc spokojená :) Takže běžte a objednávejte zde ;))

2 komentáře:

  1. Mrkněte na náš eshop :-) - mohli by vás zaujmout i naše samolepky ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně také nakupuji na Fleppi, stránku jsem objevila minulý rok a naprosto jsem si jí zamilovala. Ráda tam chodím okukovat co mají nového.

    https://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)