středa, května 31, 2017

Brandnooz box květen 2017


Měsíc utekl jak voda a zítra tu máme červen. Poslední měsíc do prázdnin, který mi uteče neskutečně rychle už jen proto, že v pondělí odjíždím s dětmi na školu v přírodě. Přežívám sotva ty parna venku a doufám, že bude líp, protože tohle se nedá vydržet. Naštěstí mi tyto dny zpříjemňují produkty z nového brandnooz boxu. Tak se pojďme společně podívat, co se v něm ukrývá tentokrát.


Nestlé Fitness Cereálie - V boxu byly dvě možnosti. Jedny obyčejné, ty, co mám já a nebo čokoládové. Já mám radši ty čokoládové, tak jsem byla trochu zklamaná, ale kamarádka měla čoko a to nesnáší, tak jsme si je prohodily :) Mám docela tyhle cereálie ráda, i když je často nejím, ale když na ně dostanu chuť ráda si je dám.

Nescafé Classic - Za kafe jsem hodně ráda, sice je to jen menší balení 100g, ale beru si ho na školu v přírodě a nemusím si žádné kupovat. Nescafé, taky domů kupujeme, tak za mě spokojenost. 

DR. Oetker Ovesná kaše Rakytník - Nesnáším ovesné a podobné kaše. Mamka je má ale ráda, takže jsem věnovala ji. Mně tyhle věci nic neříkají. Bez ni bych se klidně obešla, ale pokud to má někdo rád, tak proč ne.

Ahmad Tea Cold Brew - Miluju tyhle čaje <3 Zalívají se studenou vodu a jsou úplně výborné. Měla jsem už všechny příchutě a jsou dobré. Nejsem moc milovníkem čaje, ale studený si s chutí ráda dám a ještě pokud  je venku vedro. Mají příjemnou chuť, že není potřeba ani doslazovat (alespoň já jsem se naučila pít čaj bez cukru :) ) 

Smarty Myslivecký a rybářský - Tyto nápoje se mi stále chladí v lednici a ještě jsem neměla nějak čas je ani ochutnat. Jeden by měl být s jablečnou příchutí a druhý citron s chmelem. Jsem na chuť zvědavá i když si nejsem jistá teď, jestli se už v boxu neobjevily. Každopádně vypadají dobře. 

Figaro hořká čokoláda - V boxu se měly objevit bonbony od značky Jojo Mixle Pixle mini, ale bohužel se objevily nějaké komplikace a taky strčily do boxu jako náhradu něco jiného, ale v brožurce jsou psané bonbony. Jak jsem vypozorovala, každý dostal náhodně něco jiného. Já jsem za čokoládu ráda, protože na nějaký dortík, jako poleva se bude hodit :)

Navíc byl v boxu ještě časopis 21. století. Celkově mi ten box přijde takový průměr, byly v poslední době i lepší boxy, ačkoliv kamaráda, která teď měla teprve třetí box je z něj úplně nadšená :) Uvidíme, co nám přichystá brandnooz příště :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za podporu :)