úterý, dubna 11, 2017

Nákupy aliexpress #1

Je to už nějaký pátek, co jsem začala objednávat na aliexpressu. Neobjednávám tam jen pro sebe, ale i pro známé a kamarády. Uskutečnila jsem už hodně nákupů a stává se úplně minimálně, že by něco nepřišlo nebo přišlo poškozené. Když se taková věc stane, většinou tak na 95%  vám prodejce vrátí peníze.
Původně jsem vám tyto nákupy chtěla rozdělit podle kategorií, ale měla jsem v tom takový hokej, že mi přijde přehlednější to brát od nejstarší objednávky.
Ke každému produktu vám napíši kolik jsem platila a dám vám odkaz na prodejce, od kterého jsem ho kupovala já a pokusím se vám ve zkratce sdělit své dojmy z dané věci.
Ještě chci dodat, že je to pouze můj názor a x dalších lidí na něj může mít jiný, tak to berte s nadhledem.


Zrovna první věc, kterou jsem na ali pořídila již aktivní není. Jedná se o samolepku na zeď, která vyšla na pouhých 1,84 dolarů, Bohužel už ani nemám fotku, protože se samolepka při malování strhávala a docela ji zdevastovala i kočka. Každopádně v realitě vypadala fotka moc hezky, krásně na zdi držela a ta ty peníze naprostá paráda. Momentálně ani prodejce nic jiného nenabízí.


Další věcí je hračka pro kočku a to konkrétně myš. Na to, že ji budeme mít už rok vypadá pořád dobře, i když je pravda, že Cessie si s ní moc nehraje. Každopádně mi myška přijde kvalitní. Je větší a má tvrdší tělíčko. Vyšla na 0,63€ a přijde mi to, jako super cena. Pro své miláčky ji můžete objednávat zde


U kočičích hraček stále zůstaneme. Tady vypadá už o něco hůř, protože v té době, kdy přišly domů je naprosto milovala a dala jim pořádně zabrat :) Očička jsem vyndala sama, protože tam byly pouze vsazeny z umělé hmoty a bála jsem se, aby to kočička nespolkla. Jedna vyšla na 0.50€ a odkaz už bohužel aktivní není, ale prodejce stále funguje a najdete ho tady


Další myška, která vypadá dost podobně jako ta předchozí. Tady měl prodejci akci, že když si koupíte dvě, dostanete třetí zdarma, což dodržel. Jedna vyšla na 0.59€. Odkaz opět už není bohužel aktivní, ale prodejce ano a to zde


U této věci se konalo moje první vrácení peněz. Jedná se o razítko foťáku. Za prvé přišlo později, než byla ochranná lhůta, což by se dalo ještě omluvit, víme jak pošta funguje, ale bohužel přišlo i poškozené.


Gumová část, tedy ta, kterou se tiskne není dobře ořezaná a nevypadá to úplně hezky, když se to obtiskne. Razítko stálo 0.67€ a odkaz je aktivní tady. Nové jsem zkoušet neobjednávala, tak nevím jak jsou na tom s kvalitou ostatní. Možná sem jen já chytla ten špatný kus.

To je pro dnešek všechno a můžete se těšit na dalších x tipů na ali, protože těch nákupů mám uzavřených hodně a na závěr budu ráda, pokud se na oplátku vy pochlubíte dobrými tipy na nějaké věci, s kterými máte zkušenosti nebo které vám padly do oka. Ráda se nechám inspirovat a budu se těšit u dalšího článku.

5 komentářů:

  1. Skvělý nákup :) Myšky pro kočku i razítko :) Škoda, že nepřišlo v pořádku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem si objednala razítko foťáku - tu druhou verzi s nápisem Fotka. Prvně jsem měla strach, že mi přijde taky poškozené jako tobě, ale dneska mi přišlo, ihned jsem ho vyzkoušela a je v pořádku, takže pravděpodobně opravdu šlo o vadný kus.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle jsou články pro mě, jsem Ali maniak :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za podporu :)