středa, února 08, 2017

Utrácím a dostávám #2

Nahromadilo se mi tu dost fotek koupených věcí, co jsem si pořídila během zimy. Je toho skutečně dost, takže vám ukáži první část. Není tu žádný aliexpress i když mi toho přišla spousta, ale o tom chci udělat články úplně mimo společně s odkazy a podobně. Dnes se podíváme na to, co jsem si pořídila nebo objednala v obchodech v Česku.

 U Alberta jsem narazila na výprodeje, kdy progressa vyprodávali za 48 korun tuším, takže jsem je tam nemohla nechat. Ráda s nimi maluji i když se často celé lámou.
Snažím se dávat dohromady recepty a všechny okopírované papíry, co mám do práce a na to mám velikánskou spotřebu euroobalů, takže ty kupuji docela dost často. Ještě bych potřebovala nějaké levnější kroužkové desky, takže kdybyste o nich někdo věděl, určitě mi napište.
Někdy si od vybarvování kytiček, mandal a podobně oddychnu a to pak ráda sáhnu úplně po ničem jiném a i z toho důvodu jsem si koupila omalovánky Psí terapie. 


Sice se normálně vůbec nemaluji, ale když někam jdu na nějakou akci občas po tom sáhnu. Nevyplatí se mi žádná drahá kosmetika, protože mi to stejně 3/4 roku jen leží v šuplíku, tak jsem si pořídila takový menší základ v dostupné cenové relaci a prostě mi to stačí.


Původně sem pro tyto šedivé tácky do Ikei jela kamarádce, ale nakonec jsem si je musela vzít taky. Jako dekorace vypadají moc hezky a většinou na nich pálím svíčky.


V podobném designu jsem si koupila i tyto květináče (kočka se cpe všude, protože je hodně zvědavá, takže dělejte, jako by tam nebyla). Kupovala jsem je u nás v zahradnictví za 49 korun jeden. Původně jsem si koupila jen tento, ale pak jsem se vracela ještě pro další dva přesně tyto a 3 zelené. Mám je v regálu, kde v nich mám věci na tvoření. 


Nákup v dmku, kde se snažím vždycky si koupit něco nového. Tentokrát to byla pěna do koupele v kapslích, což mi přijde úplně geniální a nemusím řešit kolik toho tam mám vlastně nalít.
Pak jsem si pořídila normální pěnu, aromalampu, šampon a lepící třpytivé vločky. 


Potřebovala jsem nutně boty na zimu, když napadne sníh. Jinak když sníh není chodím normálně v botaskách, ale na sněhu trochu víc kloužou. Sehnala jsem úplnou náhodou tyto a vyšly mě okolo dvou stovek. Uvnitř mají kožíšek, takže jsou dost teplé, ale nesnáším jejich nazouvání a zouvání :D


Druhý nákup v dmku, tentokrát trochu obsáhlejší. Miluji produkty do koupele, takže jsem si vzala nějaké soli a mám ráda i ty dětské produkty do vany, co prodávají. To jsem si vzala jeden balíček. Zase nějakou dekorativní kosmetiku do základu, znovu šampon (mám hroznou spotřebu šamponu), sprchový gel s kočkou (to jsem tam nemohla nechat), krémík na ruce, deodorant a depilační krém.


Chytla jsem i docela výprodeje v Tescu a tak jsem si pořídila další pyžamo. Stálo okolo dvou stovek a je úplně krásné.


V Tescu jsem ještě sáhla po těchto filcech na tvoření, také je vyprodávali a vyšly na pár korun. Na dekorace se hodí vždycky.


V poslední době jsem si dost oblíbila i Pepco a to hlavně kvůli dekoracím. Tentokrát jsem si tam koupila opět květináč, který se mi hrozně líbil. Zatím stále leží nevyužitý na stole a hážu do něj jen ty věci, co mi normálně na stole překážejí.
Peněženka, která mi přijde úplně příšerná. Říkala jsem si, jak bude super, že má hodně míst na karty, ale pokud tam nacpu všechny už peněženku nezavřu. Když dám do ní drobné, peněženku nezavřu.. Takže mám v ní jen základní karty, které používám často a zbytek má zatím jen hozený v tašce, čekám na pouzdro na karty z ali a drobné nosím v kapsičce zvlášť.
Vzala jsem si i svíčky, které mimochodem krásně voní, dvě koule do koupele, ponožky a gumičky do vlasů.


Stále jsem ujetá na balzámy na rty, takže v Rossmannu jsem si vzala tento broskvový, k tomu mokré kapesníčky do kabelky a poslední dnešní dekorativní produkt z kosmetiky tvářenku.


Dnešní novinky zakončím nákupem z Kik, kde mám hrozně ráda ty jejich kreativní koše a tentokrát jsme tam našla ozdobné papíry a sadu omalovánek i s pastelkami. Hrozně se mi líbily i malé krabičky, které jsem si nakonec vzala a jako bonus maličká mýdlová srdíčka do vany.

Co hezkého jste si pořídili vy? 

2 komentáře:

  1. Boží to pyžamo...a Cessina jak se zase všude cpe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je totiž hrozně zvědavá a nacpe se všude kde může. Nejraději má otevírání boxů 😂

      Vymazat

Děkuji za podporu :)