úterý, února 07, 2017

Swap s Irenkou


Po hodně dlouhé době jsem chtěla udělat swap, tak jsem napsala Iríkovi, jestli by ho nechtěla udělat. Samozřejmě nevěděla o co se jedná, tak jsem ji to vše ve zkratce vysvětlila a nakonec souhlasila. Asi měsíc vymýšlela téma a pak z ní stejně vypadlo, že si koupíme prostě to, co si myslíme, že se bude té druhé líbit.



Dohadovaly jsme se před Vánoci a tak bylo jasné (já jsem tak rozhodla), že si dárečky rozbalíme až 24.12. u stromečku. Hrozně jsem se těšila, až to rozbalím, protože jsem byla dost zvědavá, co Iren vybrala a jestli se trefí přesně do toho, co se mi líbí nebo mám ráda. Trefila se naprosto dokonalé a líbí se mi úplně všechno, co pro mě vybrala. Dokonce na jeden balíček napsala i vzkaz pro vás :)


Všechno jsme si zabalily do balícího papíru a o to bylo rozbalování napínavější. Nakonec jsem objevila tyto dárečky. 
Do mé sbírky mi od ní přibyly další omalovánky a dokonce je ještě nemám, což jsem hrozně ráda a vypadají dost dobře. Iren ví, že ráda peču a nejvíc mě baví muffiny a cupcaky, takže jsem od ní dostala tyto krásné košíčky, do kterých ji asi něco upeču až přijede a na obalení nervů tuto výbornou čokoládu od merci. 


Čekala jsem, jestli se objeví nějaká kočka a nakonec skutečně ano. Dostala jsem kalendář s kočkami a menší velikost, než jsem měla minulý rok, což jsem strašně ráda, protože jsem si kvůli místu na stole chtěla pořídit menší. Dále úžasně vonící sůl do koupele, kterou jsem už do vany použila a voněla krásně, mýdlo od Balei a krásně voňavý sprchový gel od značky Balea z kterého mám radost, protože mám Balea sprcháče moc ráda už kvůli tomu, jak voní.


A poslední věcičky, které mi udělaly asi největší radost a to hlavně vosky od Yankee candle, které naprosto miluji a mám krabici vosků, takže mi přibyly další a krásnou svíčkou, kterou mám vystavenou u mého svíčkového koutku. 
A teď, co jsem dala Irence já...

Já jsem dlouho tápala co ji koupit. Má ráda pandy, ale nikde jsem jak naschvál nemohla s pandou nic sehnat. Nakonec jsem si poradila a dárečky sehnala. 


Z jednoho jsem udělala takový víc osobnější, protože se mi nechtěla dávat jen prázdná krabička, tak jsem ji k tématu naplnila. Za mě osobně, to nejsou jen obyčejné kamarádské fotky, ale také hromady nejlepších vzpomínek, které mi pokaždé vykouzlí úsměv na tváři.


Nakonec jsem kromě krabičky s fotkami vybrala ještě kokosový krém na ruce, čokoládu, na kterou jsem dala kočičí věnování a domácí mýdla ve tvaru perníčků.


Jelikož má Iren také ráda svíčky jak já, vedla jsem to v tomto směru a proto jsem ji koupila svíčku, aroma lampu se dvěma vosky, konkrétně s vůní šeříku a melounu a svícen s jejím jménem. K tomu jsem přidala ještě jedno domácí mýdlo a ovocný sprchový gel. 

Jak se vám tento swap líbil? Děláte taky swapy? Chtěli byste někdy nějaký zkusit?

1 komentář:

Děkuji za podporu :)